onsdag den 2. marts 2016

Star Cuisine Pande & Protein Brombær Pandekager...

Star Cuisine Pande & Protein Brombær Pandekager.



Star Cuisine keramisk pande findes i 3 forskellige størrelser. 


Reklamefrit blogindlæg

Forleden købte jeg en ny Star Cuisine keramisk stegepande på 20 diameter og selvfølgelig skulle den indvies med, at bage Michelle Kristensen's (fra Go' Morgen DK). Protein Pandekager med Brombær. Find opskrift herProteinpandekager med brombærDa mit lager af brombær fra 2015 er tømt forlængst, har jeg erstattet brombær med blåbær, og det gør dem absolut ikke mindre go'e. Uhm. 

Stegepanden er af mærket Star Cuisine, er keramisk med "honeycomb Base" for sundere madlavning i 20 diameter med 5 mm tyk bund som er perfekt til de små retter i hverdagen som eks. pandekager, klatkager, omelet, røræg, ristning af nødder og andre mindre retter.

Honeycomb strukturen medfører et mindre behov for olie eller fedtstof, og resulterer i en sundere madlavning. Øvrige fordele: 

  • PTFE fri non-stick madlavning
  • Let rengjort keramisk belægning
  • Smedet aluminiumsbund, der tilsikrer bedre varmefordeling
  • Ideel til anvendelse på keramiske- og induktions kogeplader. 

Indvielsen gik godt, den er superlet at anvende. Jeg er fan! Det er vigtigt, at man kun anvender køkkenredskaber i træ eller plast, så du undgår at ridse overfladen. Keramiske stegepander kan være længere tid om at køle af end almindelige pander. Det er særlig vigtigt, at den rengøres med varmt vand og opvaskemiddel uden brug af skuresvampe. Panden på 20 diameter er en perfekt størrelse til mindre køkkener som mit eget. Ved stabling er det vigtigt at lægge en klud under, så belægningen ikke bliver beskadiget. 

Jeg købte Star Cuisine Panden i Føtex og normalprisen lyder på 149,- men var på udsalg da jeg købte den. Min store pande trænger også snart til en udskiftning, så jeg overvejer om jeg skal have en i 24 eller 28 diameter, så jeg har 2 ens pander udover min støbejernspande til grill af go'e bøffer. Se flere billeder af pande + Protein Brombær Pandekager længere nede. 

Obs: 
Scrol ned i bunden af bloggen og find favorit blogindlæg, blogge / favoritsider jeg følger. 

Følg også meget gerne med på bloggens facebookprofil samt IG profilerne @justlove2ndhand og secondhand_aarhus_bylene med salg af nyt og 2ndhand tøj & boligting. Følg også bloggen på BlogLovin.


Læs også om

Har du spørgsmål til opskrifter eller andet på bloggen, er du velkommen til, at skrive på det enkelte blogindlæg eller send en mail på justlove2ndhand@gmail.com 

Deltag meget gerne på bloggen med kommentarer. Altid hyggeligt, at høre fra jer.


Michelle Kristenen's lækre Protein Brombær Pandekager. De steges på min nye Star Cuisine keramisk stegepande, 20 diameter. Bon appetit.






























Ingen kommentarer:

Send en kommentar