onsdag den 4. november 2015

Tilbageblik i oktober & november planer med gaw på vej....

tilbageblik i oktober & november planer med gaw på vej. 


tilbageblik i oktober med masser af aktivitet. 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ 

Oktober har været en aktiv måned fyldt med oplevelser af den rare og spændende slags. Nogle af de ting jeg fyldte kalenderen med: 

  • Fik certifikat på "Sundere retter med Nøglehulsmærke på spisesteder", som jeg tog på Århus Tech Mad & Gastronomi 
  • Deltog som frivillig for Røde Kors til Landsindsamlingen på stationær rute med et pænt resultat. 
  • Deltog i "Løb fra kræften" i Århus, hvor jeg sprang på hold 2 ud af 4, og løb ruten på 5,4 km. En god måde at donere til Knæk Cancer Projektet. Lad os få knækket den f***** cancer!! 
  • Brugte rigtig mange timer i mit køkken, hvor jeg bagte en masse lækre kager Bl.a. æblecrumble i en sundere versionSøde & sunde havregrynskager og kanelsnegle i en sundere version og de her lækre svampet squash & gulerodsmuffins m. mørk chokolade
  • Har også lavet en masse lækre efterårs simreretter, som kommer på bloggen her i november. Bl.a. min version af chicken Curry med æble & ananas, pizzasnegle og min hofret. 
  • Har også bagt lækre pølsehorn, bagt dem på sigtemel & revet gulerødder. Det kommer der også en ny opskrift på i november. Link til pølsehorn her.
  • Har været uden pc over en periode, så der er ikke blevet til nær så mange blogindlæg som normalt. Du kan læse lidt om dette på blogupdate her
  • Jeg har nydt det smukke efterårsvejr til at lufte løbeskoene langs århusbugten og i Riis Skov. At bruge energi giver energi, og jeg elsker at løbe i naturen. Læs mere om min glæde for løb her og Marselisløbet her
Jeg glæder mig til november, hvor jeg udover planer der allerede er lagt, drømmer om en masse rare oplevelser. Læs mere om november planer og drømme på bloggen i morgen. 

Pst. der er snart en efterårs gaw på vej, stay tuned på bloggen, bloggens facebookprofil & bloggens IG profil @justlove2ndhand

Obs: 
scrol også ned i bunden af bloggen, hvor du kan finde bloggens 10 favoritindlæg, samt de blogge og favoritsider der inspirere mig i min hverdag. følg også gerne bloggen på BlogLovin. Klik på follow knappen, for at få løbende opdateringer. Også på Google+ kan du følge bloggen. Tak fordi du læste med. Læg gerne en kommentar under blogindlægget og har du spørgsmål til opskrifter eller andet du vil spørge mig om, kan du skrive på e-mail: justlove2ndhand@gmail.com 



 oktober er bl.a. brugt på løbeture langs Århusbugten & i Riis Skov. 

Dagens agenda har jeg ofte klaret på DOKK1, da min pc er brudt ned.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar