mandag den 10. august 2015

Sommerglimt....

sommerglimt.... 


Havregrød af fuldkornshavregryn med kokos, lakrids & frisk frugt. 


selfi' i ny top fra Black Swan. Fantastisk blød og rar. Anbefalet af den søde blogger Malsen, der også er konsulent for Black Swan. 

Teenageren forkæles igen. Omelet med røget makrel & grønt. Uhm. 



Mokka & hygge på bagtrappen med planlægning af næste periode. Kan ikke leve uden en Mayland Kalender. Der skal være styr på hverdagen. 

Uhm, dadelkugler er altid lækre at have stående på køl. Haps. Smager fantastisk til en kop frisør te. Tjek linket, og prøv opskriften.

Just love frikadeller med Aioli & rugbrød. Så dansk og hverdagsagtigt. uhm. 

Nyder mine løbeture langs Århusbugten og i Riis Skov. 

Lækre samosas med kylling, feta & spinat med sød chilisauce. Ruller med kødsauce, spinat og moste samsøkartofler. Goe' til madpakken eller til picnickurven. Bon appetit. Lavede dem også her.


Mokka ved stranden. Balsam for krop & sjæl. 

Sommeren er kommet til DK.  

Nød det i dag med en kold & frisk dukkert. Elsker at bade i havet. 

Det øjeblik jeg står klar til, at løbe ud i havet, til jeg mærker gyset. Saltvand, der renser min hud. Og solen der varmer min hud efter en kold dukkert. Det' lykke. 

At nyde en go' kop mokka & frisk frugt & dadelkugler. 

Startede dagen med havregrød med frugt & en kop mokka. 

Aftensmaden stod på lækre samosas med kylling, spinat & feta og ruller med en rest kødsauce, spinat, parmesan & kartofler fra samsø. Uhm. 

I går blev teenageren forkælet med en lækker omelet med røget makrel og grønt. 

August bliver en måned med flere spændende ting på programmet, så følg med på bloggen.  KH Lene. 


obs: 
I bunden af bloggen kan du se favoritindlæg og de blogge & favoritsider, der inspirere mig i hverdagen. 

Du kan også følge mig på BlogLovin, på Google+ og bloggens facebook-side justlove2ndhandbyleneb, hvor du løbende får opdateringer, opskrifter, anbefalinger og små glimt fra hverdagen. Læg også meget gerne en kommentar under blogindlægget. Altid dejligt at høre fra jer, der læser med på bloggen. Rigtig dejlig sommer til jer alle. KH Lene .0) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar