torsdag den 21. maj 2015

født under en heldig stjerne....

født under en heldig stjerne. 



Skøn blå t-shirt med bådhals, rigtig fin til forår & sommer

Fineste grå top, hvor der også er skirt til. Den vil jeg jagte i en small.


Skøn sweatshirt i grå med bådhals og lille slids forneden. Lun & hyggelig.


              OZON løbetights &                 Langærmet t-shirts  
              blå løbestrømper.                   i 100% bomuld

Født under en heldig stjerne kan man vist godt sige jeg er, når det kommer til at vinde! Fredag i sidste uge ville jeg lige kort på Instagram, for at tjekke dagens opdateringer. Storcenter Nord i Århus, havde lige opdateret med en lille konkurrence i forbindelse med, at Føtex holdt udsalg med 40% på tekstil om lørdagen. De 3 første brugere der skrev hvad man gerne ville købe af tekstil, ville få et gavekort på 250 kr. Jeg var den første til at skrive sport. Det betød, at jeg lørdag kunne vælge mellem alt nedsat tekstil med 40%! 

Perfekt timing, da jeg lige manglede et par lange løbetights til sæson 2015, og Føtex har en rigtig fin sportsserie Ozon! - Der var lige en størrelse small til mig. Haps!! - Og et par blå løbestrømper - Haps!! Så er det slut med at låne teenagerens aflagte fodboldstrømper, for at dække underbenet når temperaturen er for kold til 3/4 tights. (kun fordi jeg er så sparsommelig, at jeg ikke vil betale overpris for et par vintertights).! Samtidig er jeg også beskyttet mod de stygge flåter, som er alle vegne i naturen, og som man skal have stor respekt for!!.

Jeg var også rundt for at ose i den øvrige del af tekstilafdelingen, og blev meget positivt overrasket over udviklingen af modetøj i Føtex. De har virkelig "oppet", sig og fået rigtig gode designs med fin pasform. Så jeg fyldte kurven med en masse toppe, kjoler og shorts og så barikeret jeg ellers prøverummet for en stund!! Er glad for, at jeg havde taget en flaske vand med, for det var virkelig HOT i det prøverum. Jeg fortrød, at jeg ikke havde taget en snack med, for sulten blev efterhånden større og større, da jeg havde hamstret en del tøj!!

Det lykkes mig at finde en fin blå t-shirt med bådhals, en grå top som også havde et tilhørende skirt. Den må jeg på jagt efter, da de ikke havde flere small tilbage. Et rigtig fint sæt til forår og sommer. Fandt også en lækker grå sweatshirt, der er perfekt til både shorts og skirts til sommeren. Med et par sandaler eller sneakers, giver det sættet et fint og afslappet udtryk. 

Udover de forskellige styles jeg fik for gavekortet, rundet jeg lige herrerafdelingen. Det var jo med at hamstre nogle styles til teenageren også, når det var så billigt. Dem skulle jeg naturligvis selv betale, men med 40% var der gode penge sparet!. Jeg fandt 3 langærmet basic t-shirts i koksgrå, hvid og mørkeblå, og dem bor han allerede i. (den hvide har han på i skole i dag!). De er perfekte til både skole og fritid, og kan bruges til både jeans og shorts. Det kan være en udfordring, at finde styles han vil have. I mange år, har han selv købt sit tøj, men nogen gange er jeg heldig, og finde noget han kan bruge!! .0)

Tøv endelig ikke med et smut forbi Føtex, hvis du skulle mangle gode og billige fund til hele familien! - der er gode penge sparet, og i et fint design og kvalitet. Har du gjort nogle gode fund? Læg gerne en besked i kommentarsporet herunder. God dag. KH Lene. .0)

OBS: 
Scrol ned i bunden af bloggen og se favoritindlæg på bloggen samt de blogge og favoritsider, der inspirerer mig i hverdagen. Du kan også følge bloggen på BlogLovin i øverste venstre hjørne. Du kan følge bloggens facebookside Justlove2ndhandbyLeneB. og på Google+. Del meget gerne blogindlæg, så de spredes som ringe i vandet. Læg meget gerne en hilsen i kommentarsporet. Altid hyggeligt at høre fra jer. .0) KH Lene.

OZON løbetights i sort og blå løbestrømper fra Føtex. Perfekt til løbesæson 2015 med Asics løbesko & New Line løbejakke fra Salling, Århus. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar