fredag den 21. november 2014

VIND! - forkælelse til efteråret og julefrokosterne ......

VIND! - forkælelse til efteråret og julefrokosterne.

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

OBS: 
Vinderen er udtrukket her. Hold øje, der vil komme flere giveaway på bloggen i løbet af vinteren - tak til alle der deltog. Altid dejligt at forkæle mine læsere på bloggen :)


¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
obs: 
Min GIVEAWAY er ikke sponsoreret af virksomheder, men betalt af egne lommepenge. Det er ren og skær forkælelse af mine læsere på bloggen og nye læsere er også meget velkommen til, at komme ind i mit univers og læse med om bæredygtighed, secondhand, økologi, mad & kage - og de små glimt i min hverdag - Og deltagelse i min giveaway naturligvis. Læs mere om hvordan du deltager, længere nede i opslaget, og se foto af alle præmierne. 




Små ting
Sidste fredags efter en coachinglesson hos en erhvervscoach, købte jeg på hjemvejen en smuk buket blomster til mig selv. Man skal forkæle sig selv med små gaver. De smukke farver og duften der spreder sig i mit hjem, gør lykke hos mig. 

Hverdagen er ofte fyldt med en masse praktiske gøremål med indkøb, madlavning, vasketøj og rengøring. Og i en proces, hvor jeg lige nu går og finder ind til, hvad jeg virkelig gerne vil og mit hoved er fyldt op med en masse tanker om fremtiden, er en buket blomster med til, at bringe lidt lykke ind i min hverdag. Har skrevet det før, at det er de små ting, der betyder noget i mit liv. 

Nu hvor kalenderbladet viser november og efteråret viser sig fra sin virkelig rå og kolde side, er det også tid til indendørshygge med en skøn kop kaffe, te og lækkert hjemmebag. Måske med et skønt magasin eller bog, og nyde en tiltrængt pause. Eller invitere en veninde, kollega eller et familiemedlem på besøg til kaffe/te og hjemmebag. 




I efteråret og vinteren er huden også ekstra udsat for kulde og regn. Derfor er det særlig vigtigt at pleje ens hænder, så de holder sig pæne i efteråret. I november starter det jo så småt ud med julefrokoster og cafe´hygge med veninderne. Vil det så ikke være skønt, at have pæne hænder og flotte negle? 

I sommers var jeg så heldig at vinde et større gavekort til Pilgrim smykker via Magasinet Woman og valgte en række fine smykker. Alle med et fint og enkelt udtryk. Og som kan bruges til en hyggelig cafetur eller til julefrokost.  

For at gå efteråret i møde, vil jeg derfor gerne forkæle mine læsere på bloggen med en lille giveaway. Den består af følgende: 
  • En plade økologisk luksuschokolade fra Schweiz, 58% Dark & Orange. EU og Fairtrade mærket. Kan nydes til en kop te eller kaffe. Du kan også prøve, at bage de lækre chokoladekager som jeg bagte i torsdags, og bruge noget af chokoladen i dem.
  • Pukka te: en lille håndfuld af forskellige lækre Pukka te, der er økologisk og har en skøn smag. Bliver ikke bitre. 
  • Pilgrim ørestik i guld - ja hele 2 sæt. ikke ægte guld
  • Økologisk håndcreme. Organic Circle - perfekt til håndtasken. 
  • GOSH neglelak 617 With a twist - en flot brun farve til årets julefrokoster. GOSH neglelakker er helt uden formaldehyd og parfume. 
  • Friskbagte cookies sendes med sammen med alle herlighederne. De 2 på billedet er nok allerede spist af teenageren inden jeg sender giveaway afsted, så de vil selvfølgelig være friskbagte fra Lenes'Place. 
Det er meget enkelt at deltage i denne lille giveaway. Du skal bare i kommentarfeltet (under blogindlægget) fortælle: 
  • Hvad gør du for at forkæle dig selv i hverdagen? 
  • Hvem vil du gerne invitere på kaffe / te og hjemmebag? 
Alle er velkommen til at deltage - en kommentar pr. deltager.   

Jeg vil blive glad hvis du har lyst til at følge med på bloggen via BlogLovin i øverste venstre hjørne - tilmelde din mail nederst på bloggen og/eller knytte bloggen til Google + Det er dog ikke et krav. 

HUSK og skriv dit navn hvis du vælger ANONYM i kommentarfeltet.  

Jeg vil udtrække en vinder via random fredag d. 28. november 2014 kl.12.00, så vinderen hurtigt kan få glæde af sagerne i december. 

Jeg annoncere vinderen på bloggen, facebook, Google + og på min instagram profil @justlove2ndhand - vigtigt at du selv holder øje med opslaget. Henvender vinderen sig ikke efter 2 dage, kontakter jeg en ny vinder via Random. Vil gerne sende præmierne afsted kort efter, så vinderen hurtigt kan få glæde af præmierne.  

Præmierne er ikke sponsoreret af virksomheder. De er købt for mine egne lommepenge. De kan ikke byttes til andre varer. 

Håber du vil lege med og glæder mig til, at læse mange skønne opslag, så tøv ikke med at deltage. 

Bedste efterårs hilsner

Smil Lene .0)) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar