fredag den 7. november 2014

Bagelyst & Sunde Salater + 3 billetter til Bogforum i Bella Center - Billetterne kan blive dine!

Bagelyst & Sunde Salater + 3 billetter til Bogforum - billetterne kan blive dine! 

Når det kommer til at vinde, er jeg født under en heldig stjerne - i går hvor jeg tjekkede ind på instagram og bladret ned over de sidste nye opdateringer, så jeg en update fra Annemette Voss om at magasinet @madogbolig havde en giveaway på Instagram, hvor man kunne vinde Bagelyst af Annemette Voss og Anne Hjernøe Sunde Salater + 3 billetter til Bogforum i Bella Center i kommende weekend. WOW en præmie. Jeg skyndte mig at skrive en lille hilsen på @madogbolig's instagram profil, og næste gang jeg tjekkede ind på instagram så jeg at @madogbolig havde tagget mig om, at jeg var en af de heldige vindere af de 2 bøger + billetter til Bogforum. Det' for vildt! 

De 2 bøger har længe stået på min ønskeseddel, så jeg er mega glad i låget over, at jeg har vundet de 2 skønne bøger, og de vil blive brugt meget flittigt! Samtidig vil de supplere hinanden rigtig godt, så jeg får lige doser kager og salater, ha! 

Jeg skyndte mig selvfølgelig, at kvittere med et stort tak til Annemette for hendes update på instagram og fortalte, at jeg var den heldige vinder af de 2 skønne bøger. 

Jeg har lånt flere af Annemettes lækre opskrifter, og i foråret da hun søgte inspiration til nye kager, sendte jeg hende min mors gamle opskrift på æble-/kanelkage. Den valgte Annemette at lave en nyfortolkning af og opskriften kom i tillæg til Ude & Hjemme, no. 19 - majnummeret. Du kan læse om kagen her og min mors opskrift på æble-/kanelkage og muffins kan du finde her

Anne Hjernøe er også en stor inspiration, og det var en en virkelig sjov oplevelse, da en flok økobloggere fik muligheden for, at teste 3 af Anne Hjernøes kartoffelopskrifter fra hendes nye kartoffelbog. Det foregik i Økologisk Landsforening i Århus. Anne deltog selv i dette bloggerevent som led i udgivelsen af hendes kartoffelbog - det kan du læse om lige her

Både Anne Hjernøe og Annemette Voss' blogge er knyttet til mine favoritblogs. Scrol ned i bunden af min blog, hvor du kan finde de favoritblogs og favoritsider, der inspirere mig i min hverdag. 

Udover Bagelyst og Sunde Salater vandt jeg også 3 billetter til Bogforum, der finder sted i Bella Center i København denne weekend, og da jeg ikke selv kan komme afsted, vil jeg gerne forære dem til en af jer læsere - eller flere. Det er lettest hvis du bor i Århus, og du har en chance for at  hente dem fredag eller lørdag formiddag, så du har en chance for at komme til Kbh for at opleve bogforum i løbet af lørdag eller søndag. 

Kontakt mig hurtigt på min instagramprofil @justlove2ndhand så vi hurtigt kan aftale mødested i Århus C fredag aften eller lørdag morgen. Du kan jo hoppe på en af Abildskou's busser - rute 888 - som er ret billige. God weekend. Smil Lene 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar