tirsdag den 2. september 2014

Glimt fra min fødselsdag ....

Glimt fra min fødselsdag.


mig i vores gård - med ny blogger-fotograf (teenageren). 

søndags havde jeg fødselsdag, og nød formiddagen sammen med teenageren. Han sov (lidt)længe og jeg nød derfor en skøn kop kaffe om morgenen, i stilhed. (love it!). Da teenageren senere kravlede ud af sengen, hyggede vi os med morgenmad, inden han kravlede ind i sin seng - igen. 

Teenagere har brug for meget søvn, ha! Fik dog lokket ham ud og handle lidt ind for mig. Det er noget han er god til. At hjælpe. Og så kunne jeg bage til eftermiddagskaffen. Jeg valgte, at invitere lidt af min familie til kaffe & kage. Min mor. Bror & hans kæreste. Min nevø var desværre syg, men han fik et lille nutellaglas med hjem i gave. Med navn på. Så har alle børn fået Nutella. 

Jeg valgte, at bage tærte med kokosremonce og brombær, og en kartoffelkage som vi fik til et bloggerevent i Økologisk Landsforening i selskab med Anne Hjernøe. Jeg er fan af begge kager, virkelig lækre begge to. 

Jeg lufter mine nye boots i gården. Et par lækre secondhand støvler. En gave fra min mor. Blogfotograf: teenageren. 



















Stilletid om morgenen.
Med kaffe i favoritkop. 
tik tak.
tik tak. 
Nyt pilgrim ur. 
Chok Blok. Peru Chokolade.
Med ægte lakrids. 



 Solsikker og roser. Smukke blomster i mit hjem. 


Der bages tærte med kokosremonce og brombær. Opskrift her

Tænder lys i tærten. Klar til gæster. 



Håndlavet fra afrika. Så smuk til dekoration i hjemmet. 


Der bages kartoffelkage. 
Med marcipan. Og 
Citron & blå birkes. 
Uhm. Smager skønt. 


Tacohygge med teenageren. Fynsk Forår. Økologisk Øl. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar