mandag den 8. september 2014

Følg mig i denne uge på @MitAarhus


Følg mig i denne uge på @MitAarhus 


I denne uge, (37 - 2014), er jeg tjekket ind på @MitAarhus, hvor det er muligt, at følge min hverdag i ord og billeder. Jeg har fulgt mange af de andre brugere, og det er en rigtig hyggelig platform, hvor man får et lille indblik i den enkelte århusianers liv. Også en sjov måde, at lære nyt om byen, og få gode tips og inspiration. 

Jeg glæder mig meget til, at jeg i ord og billeder kan fortælle lidt om min hverdag. Jeg vil tage brugerne rundt på de steder i Århus som jeg har en særlig passion for, i forhold til min agenda i løbet af ugen. 

For at kunne følge med kræver det naturligvis, at du er knyttet til instagram. Men jeg linker også til min facebook profil, hvor det også er muligt at læse med. 

Husk, at du også kan følge mig via BlogLovin, via linket øverst i venstre hjørne på bloggen. Klik på linket, og klik igen på FOLLOW knappen. Så vil du få de sidst opdaterede nyheder på bloggen. 

Hvad er @MitAarhus? 

MitAarhus er Aarhus fortalt og vist med dine ord og billeder. Hver uge en ny instagrammer. 

Hvordan bliver jeg ugens instagrammer på @MitAarhus? 

Du skriver til mitaarhus.insta@gmail.com, og vil blive booket til en uge ud i fremtiden. Du skal være forberedt på, at der kan gå lidt tid før du bliver ugens instagrammer. Men når det er din tur, tjekker du ind mandag og slutter af søndag lidt før kl. 20, for at en ny bruger kan overtage stafetten, og få sit password og informationer før start.  

Vigtigt er, at man skal lokalisere stederne man poster billeder af. Dette for at brugerne har en chance for, at finde stederne i byen. Men alt det, vil du blive informeret om, før du starter som ugens instagrammer. 

Ses vi på @MitAarhus? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar