lørdag den 9. august 2014

GIVE-AWAY - og DU kan vinde......


Fødselsdags-giveaway!!!
- og du kan vinde den .0))
vinderen er udtrukket, 
se hvem der vandt lige her
  trækker en vinder 30.august.  

Læs mere under foto, hvordan du deltager i denne giveaway. 
pst. bakken følger ikke med. Men alle sagerne på bakken. :) 

Giveaway er købt for egne lommepenge 
- Ren forkælelse til jer skønne læsere.


Så er det giveaway tid igen, og jeg har været på shopping i Århus C, og fundet lidt forskelligt kræs til hverdagen. Følgende kan du vinde, hvis du smider et lod i puljen: 


OrganicCircle Showergel

OrganicCircle Deo Roll On
OrganicCircle Renseservietter 


- alle disse produkter er økologisk certificeret af ecocert. 



Jeg bruger selv hovedsageligt økologiske produkter i min hverdag, og de er rigtig gode. Plejer huden og så er de uden kemi. 



Herudover vinder du: 



Gosh neglelak: 604 Fossil Grey 

Gosh neglelak: 581 Orange Drops 


Begge farver er superflotte til sensommeren. Så du kan lege og være kreativ med nailart. 

GOSH NAIL LACQUERShar en skøn konsistens og en perfekt dæk-evne. Hurtigtørrende og holdbar farve. Uden formaldehyd og parfume.

Kamill Hand & Nail cream 
With natural chamomile extract, aloe vera and avocado oil. With care and intensive moisture for dry skin. No artificial colou-ring. No mineral oil/paraffin. No PEG emulsifiers. Skin compati-bility dermatologically approved. 


Moroccan Argan Oil: Moisture Repair Hair Treatment Oil. - bruger selv Argan Oil til mit hår, ren luksus til håret. 



Herudover vinder du 1 pose Haribo Vampyrer - uden kunstige farvestoffer. 



En guide over Århus indeholdende kort. Så kan du cruise rundt i Århus, og opleve DK's 2. største by. I mine øjne DK's bedste by i DK. Love Århus. <3 Den rummer alt. Natur. Kultur. Studieby. Alt sammen indenfor en kort afstand på både gå-ben og en cykel. 



KRAV til deltagelse i denne fødselsdags-giveaway på bloggen: 

  • Læg en kommentar i kommentarfeltet herunder, hvor du fortæller, hvad din bedste oplevelse i sommeren 2014 har været? 
  • Hvis du vælger "anonym" i kommentarfeltet, da har jeg brug for dit navn, så jeg kan kontakte dig hvis du er den heldige vinder. Du behøver ikke skrive din mail. 
  • Kun 1 lod i puljen pr. deltager. 
  • Alle er velkommen til at deltage. 
  • Jeg trækker en vinder Lørdag d. 30. august kl. 12.00, og anvender RANDOM, så det går fair til. 
  • Jeg annoncere når vinderen er udtrukket både på min insta-gramprofil @justlove2ndhand, bloggen og på facebook. Hold dog selv skarpt øje med, om du skulle være den heldige, og send mig en lille hilsen på min blogmail. Så sender jeg hele pakken med herlighederne til dig. 
  • Hvis ikke vinderen reagerer, trækker jeg en ny vinder på min fødselsdag d. 31. august - også via Random. 
EasyPeasy, så skynd dig og smid et lod i puljen, så du kan vinde hele denne skønne fødselsdags giveaway.  

Bedste hilsner 

Smil Lene :0)) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar