torsdag den 10. april 2014

Grand Opening Day Birger et Mikkelsen i Bruuns Galleri, Århus....

Day Birger et Mikkelsen 

Grand Opening 10. april i Bruuns Galleri Århus.

Performance: skønne Pernille Rosendahl. 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ 





I dag, var jeg forbi Day Birger et Mikkelsen, i Bruuns Galleri, Århus,da de holdt Grand Opening. Og der var dækket op til fest, med balloner, små lakrids-poser, lækre cup-cakes, vand & bobler med sugerør. 

Herudover var der en DJ, til at sørge for musikken, og de supersøde, serviceminded og superskarpe piger i butikken, var med til, at skabe en perfekt stemning.  

Jeg kom ½ time før Pernille Rosendahl ville afholde en mini-koncert, så jeg nåede en lille runde, i butikken, for at se forårs-kollektionen. Og det er jo det rene K R Æ S. Så mange lækre items, som jeg gerne ville have med hjem i min garde-robe. 

De lokkede med 20% rabat på alt i butikken, kun i dag, i forbindelse med Grand Opening. Det var meget let, at blive fristet. Jeg holdt mig dog i skindet, og nøjes med, at nyde de mange lækre items, og vente til lidt senere på sæsonen.   

Jeg spurgte om det var ok, at jeg tog nogle stemningsbilleder til min blog, og det var de meget positive overfor. Også andre bloggere havde fundet vej til butikken, med deres lækre kameraer. (SUK, det står højt på min ønskeseddel, ha!).  

Skarpe billeder, er helt sikkert med til, at give den rig-tige stemning, på en blog, men jeg må klare mig,med mit "antikke" kamera lidt endnu.    

Kl. 17 kom Pernille Rosendahl så, og gav minikoncert. Har aldrig hørt hende synge live, så det var en rigtig fin op-levelse. Hun sang flere af de gamle kendte numre, som jeg er helt vild med, og det virkede også til, at de andre delte min begejstring. Hun synger fantastisk, og så er hun så sød og smuk. Man kan jo kun være vild med hende. <3

Under mini-koncerten nød jeg lidt bobler, og måtte også lige smage på en af de lækre cupcakes. Uhm. 

Herunder følger lidt stemningsbilleder fra i dag. Enjoy it. 

















¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Hvad er dit favoritbrand? 

Del det gerne herunder blog-indlægget. 

Bedste torsdags hilsner 

Smil Lene .0))

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar