tirsdag den 29. april 2014

Finderskeepers i Århus 10. & 11. maj, Nyt løbe-/træningstøj og Dagens morgenmad .....

Finderskeepers. 
Finderskeepers har lige været i København, med stor succes, og kommer til Århus, på Godsbanen d. 10. og 11. maj. 

Finderskeepers er et indendørs design- og tøjmarked, med innovativt de-sign og luksus secondhand. 

Foto venligst lånt af Finderskeepers. 


Der vil i Århus være 110 stande, og det vil være muligt at finde noget helt specielt fra designere, kunstnere og iværk-sættere. Der vil være alt fra illustrationer, beklædnings-genstande, keramik, accessories o.m.a. 

Finderskeepers giver design- og modeintesserede mulighed for, at prøve sig selv af, og vise sine ting frem. Upcoming desig-nere, modeinteres-serede og andre nyskabende sjæle tilbydes en platform, hvor de kan præ-sentere og teste deres ideer, sælge deres produkter, og lære af andre kreative i branchen. 

Du kan læse mere om Finderskeepers her. Og du kan se, hvilke kreative kunst-nere, der vil komme lige her.

Er du interesseret i, at få en stand, kan den bookes lige her. Det er ikke, at forveksle med et almindeligt second-hand marked eller loppe-marked, men kun rene lækkerier, i høj kvalitet. 

Jeg har sat X i kaldenderen, og glæder mig til, at tage en ose-tur, for at blive inspireret til nye items til min garde-robe, samt lækkert bolig- interiør, til mit hjem. 

Håber på mange bæredygtige produkter, og gode second-hand fund, som jeg har en særlig passion for.  


Nyt løbe-/træningstøj. 
Rivegilde i Salling, det skal jeg sandelig lige love for, der var et hav af mennesker overalt, og lidt en udfordring, at jagte de gode tilbud. Der var træningstøj alle vegne, i et mix af herre- og damemodeller. 

Jeg har et stykke tid gerne ville investere i nyt løbe-/træningstøj til forårs- og sommertræningen, da jeg i starten bare har brugt noget af ældre dato, men som ikke var optimalt i længden, at løbe i.  

Nu hvor jeg har fastholdt min løbetræning 2 x i ugen siden det tidlige forår, udover at svømme 2 x i ugen, mener jeg, at det er godt med en be-lønning, og samtidig er det en motiva-tion til, at fastholde træningen. 

Du kan se min løberute lige her

Løbetøj er ikke billigt, så det var med at jagte de gode til-bud, når nu muligheden bød sig. 

Det lykkes mig, at finde et par sorte New Line løbeknickers, som er per-fekte til både forår og sommer. Nedsat fra 449 kr. til kun 99 kr. Rigtig god pris. 

Jeg fandt også en lækker laksefarvet jakke. Jakken var sat ned fra 899,- til kun 200 kr., også en rigtig god besparelse. Den er god til løbe-turen langs havet, da der ofte kan være vind, og for køligt kun med en top, på disse dage.  

Den lilla top har jeg købt i H&M, i det tidlige forår. Den bruger jeg og-så til core-træning hjemme. Du kan se H&M sports-kollektion her, som jeg mener, er et godt alternativ, til de meget dyre mærker, der findes på markedet. 

Nu drømmer jeg om et par lækre nye løbesko, og lidt andet løbe-gejl, ja man bliver jo bidt af det, når først man kommer i gang, dog uden mål om, at gennemføre et marathon eller iron-man. ha ha! 



Morgenmad. 
Dagens morgenmad bestod af Havregrød, lavet på Axa Fiber hav-regryn, rige på fibre og med 87% fuldkorn toppet med blå-bær, dadler og æbletern. Og et drys af rørsukker og lakridsgranu-lat, som giver ekstra kant til havre-grøden. Uhm.   

Da jeg allerede havde nydt min kaffe tidligere på morgenen, valgte jeg i stedet, og drikke en kop skøn Pukka Refresh. 

Morgenmaden er det vigtigste måltid for mit vedkommende, og derfor også vigtigt, at den både smager godt, er sund, og ser lækker ud. Uhm. 


 ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ 

Hvad er din yndlings-spise til morgenmad? 

Er du også løbeentusiast, eller er du vild med at danse, 
bokse, dyrke spinning, fitness, håndbold eller andet?. 

Sports- og madglade hilsner 

smil Lene .0)) 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar