onsdag den 19. februar 2014

TEST af NIVEA's nye serie, Adax clutch + bæltetaske og "Musthaves" drømme shoppere....

TEST af NIVEA's nye serie, Adax clutch + bæltetaske og "Musthaves" drømme shoppere

Det har lige ringet på døren, og det var postbudet, der i rask galop kom op på 3. sal med en pakke til mig, fra NIVEA. De må da holde sig i god form de postbude, med al den motion de får sig. De ringer jævnligt på med pakker til mig. Ikke fordi jeg er den store shop'aholic, nok mere pga. de mange konkurrencer, jeg har været heldig at vinde. 

Denne gang er det, fordi jeg er udvalgt i NIVEA'S testpanel for hudplejeserien NIVEA Sensitive, den indeholder: Nivea Sensitive Dagcreme, Natcreme, 3-i-1 Micellar Water og Rensemælk. 

Nivea skriver med egne ord: 
Vores ny-udviklede formler hjælper med at berolige huden og reducerer de tre primære tegn på sensitiv hud: Rødme, stramhed og tørhed. Dette opnås gennem en kombination af særligt udvalgte aktive ingredienser, som for eksempel lakridsekstrakt, vitamin B5 og vindruekerneolie. Ingen af produkterne indeholder parfume, farvestoffer eller parabener. 

Serien er landet hos mig på rette tidspunkt, for vinteren er i den grad med til, at udtørre min hud, så jeg er spændt på igen , at være en del af Nivea's testpanel. En god måde at afprøve nye serier på, så jeg ved, om det er en serie, jeg vil investere i,og NIVEA's serier er jo altid til en god pris, hvor alle kan være med. Min vurdering kommer senere på bloggen, når jeg har afprøvet serien. 

Du kan læse mere på Nivea's hjemmeside her: www.nivea.dk/sensitive


Deltager i testpanel for NIVEA Sensitive.

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Foråret er lige om hjørnet, og vil lige vise nogle af de ting som jeg glæder mig til at få i brug, når det bliver lunere i vejret, og vinterjakken kan erstattes af en skøn forårsjakke. 

Lige nu, bruger jeg min sorte shopper fra Club Collection i lammeskind, og jeg knus elsker den, men på cafe´turen, kan den godt være lidt stor at have med, men vil gerne vise et par af de shopping bags, som står på ønske-listen til foråret og sommeren, og som vil passe perfekt til et par jeans og forårsjakke. Kom nu forår, kom nuuuuu!  

Sidste efterår gik jeg en tur igennem Magasin i Århus, og de har en topskøn taske-afdeling i stueetagen, heldigt for mig, var der udsalg. Det var svært at vælge. Men mit valg faldt på denne lækre clutch fra ADAX, som jeg er ret vild med. Den er tidløs og klassisk og god til cafe' besøget og de kortere shoppingture. Farven er samtidig skøn til forår og sommer, og så fik jeg den til ½ pris. Kun kr. 350 kr. Du kan finde inspiration til årets clutches her

 Adax Clutch i beige, rummelig og med håndledsrem. 




























Adax Clutch i beige, rummelig og med smart håndledsrem

En anden taske jeg vil vise, er en bæltetaske. Jeg har sjovt nok altid forbundet bæltetasker med "turisme", hvor den hænger midt på maven, og det lyser langt væk, at man er turist, med sådan en taske.

Men heldigt nok, er den redesignet, så denne model har en smart crossover funktion, så den bliver let og nærmest usynlig, og man kan have den på indenunder sin forårsjakke. Der er  plads til både mobil, møntpung samt andre mindre ting som lipshine og en mindre håndcreme. og så er farven skøn i sortbrun skind på forsiden, og stof på bagsiden i en afdæmpet grøn farve. Tror helt sikkert, at jeg bliver glad for den til foråret + sommer. Nice to win. .0)


Lækker bæltetaske i sortbrunt skind på forsiden


Bæltetasken bagpå i afdæmpet grøn farve. 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Ingen shopping uden shopper, og jeg har et par tasker som står på min drømmeliste - det er jo altid skønt og drømme ik'? Igen fra ADAX, den ene er denne shopper i lækkert blødt skind og i en flot blå farve og med skønne detaljer og en ekstra rem. Den kan bæres over skulderen, hvilket er et must for mig, for at jeg vil købe den. Pris: 2.499,00 DKK - Den fås også i sort, men denne shopper er vildt cool i blå. Du kan læse flere detaljer om shopperen her

BLÅ SERINI SHOPPEr


¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

En anden shopper jeg har i tankerne, er også fra ADAX, som hedder Sorano Shopper. Fås i brun og sort til 1.999,00 DKK

BRUN SORANO SHOPPER


Du kan læse mere om shopperen her

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar