lørdag den 22. februar 2014

Go' weekend m. GOSH eyeliner + neglelak, pleje af hænder/fødder og lidt gevinster fra Lundorf og et par smykkefirmaer....



Go' weekend til dig, hvad skal den indeholde? 


Morgen caffelatte + Gosh neglelak & eye-liner.

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Min teenager er taget på weekend, så jeg har tiden alene i denne weekend. Jeg har lidt småprojekter, der skal fixes. Bla. at få ryddet lidt op i boligen, salg af ting på bl.a. Trendsales, så der er færre ting der skal med i vores nye hjem, og rart at tjene lidt på de ting jeg får solgt. 

Og så skal jeg finde et par rullegardiner til min stue, så jeg kan få lidt privatliv. De bygger på modsatte side, og det betyder nye genboer, hvilket jeg ikke har været vant til, i de 11 år jeg har boet her. Udsigten over tagene ryger desværre også, og vi får mindre lys. Ærgerligt, men det gør, at vi helt sikkert glæder os til, at flytte i noget nyt.  

Igår tog jeg på en lille osetur, efter at have sat min teenager på toget, med charme, selvtillid og lækkert ny-klippet hår. 

Han var vildt glad og begejstret, fordi han havde fundet en venyl-plade i Badestuegade,til hans gode ven fra skolen. Derfor måtte han bare en tur forbi hans ven med den, inden han skulle med toget, og hans ven blev så glad. Han udtrykte, at gaven, var med til at fuldende hans fødselsdag. 

At se glæden i hans vens øjne,da han gav ham vinyl-pladen var en skøn oplevelse for min søn. En lille historie, der fortjener, at blive delt. Det er de små succeshistorier i hverdagen, der giver en lykkefølelse, og dejligt at sådan et par teenagere kan glæde hinanden på denne måde. 

De små ting i livet, er noget som betyder meget for mig. En ting jeg også har lært min søn. For det handler ikke om at give store dyre gaver, for at gøre indtryk, og for at glæde hinanden, det er de små overraskelser, der giver den største glæde. <3 

Tilbage til min osetur.... 

Jeg tog i Matas, og heldigt nok, var der 40% rabat på GOSH 
produkter, så jeg købte en neglelak no. 617 "With a twist", samt en "Truly Brown Velvet touch" eye-liner. 

GOSH er et fint alternativ til de dyrere mærker, og så er de 
samtidig uden parabener og parfumer. Det går jeg altid efter, når jeg køber makeup og hudplejeprodukter. Vil gerne undgå kemi til hud og hår. 

Jeg er ikke hoppet på neglemoden med nailart, men synes at en neglelak er med til at fuldende dagens out-fit, og nu hvor mine fødder har været pakket ind i mine Prime-boots  i flere måneder, er det tid til, at forkæle dem med et fodbad og en en god fod-creme. Og så vil jeg prøve min nye neglelak. Det samme gælder mine hænder, vigtigt at beskytte dem for fugt og kulde. 

I december, var det muligt, at stille Ole Henriksen et spørgsmål om hudpleje, og Ole Henriksen ville så udvælge de 3 bedste spørgsmål. Præmien var et af hans hudplejekit til ca. 600 kr. Her var jeg en af de 3 heldige. 

Udover det meget fine svar af Ole, sendte han udover hudplejekit, "Hands forward SPF 15" og "fresh lips SPF15 broad spectrum medium protection" til mig. Kan anbefales. I love it. 

Læs mit spørgsmål til Ole Henriksen, og hans tip til mig. 




Vil også lige viser lidt andre lækre ting, som jeg har været så heldig at vinde i løbet af efteråret og vinteren. 

Et par toplækre hansker fra Lundorf. Mit valg blev disse lækre sortbrune skindhansker, de er bløde som smør, og så skønne at have på. Jeg glæder mig til, at få dem i brug her i foråret, kom nu forår.  


Du kan finde de lækre skindhansker her: 



Skindhansker fra Lundorf og 2 armbånd jeg har vundet. 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Har også været heldig, at vinde 2 skønne armbånd. Perle-armbåndet er med de smukkeste perler og farver. Glæder mig til, at få det i brug til foråret og sommeren. Armbåndet er fra Ollie Bee. 

Armbåndet i læder er så smukt, og med en lille magnet lås. Desværre er det lidt for stort, og kan ikke reguleres. Arm-
båndet er fra Frk. Voldens Smykkerier. Meget smukt forarbejdet 
i naturmaterialer. 

Har du spørgsmål til dagens blogindlæg, da læg meget gerne en besked herunder. Kun hyggeligt, at se mine indlæg blive læst og kommenteret på, hvis du har lyst. 

Rigtig god weekend, 

Smil Lene .0)) 


¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar